Pages

Saturday, January 12, 2013

Makan2 di restoren nasi arab setapak

Posted by Faridatul at 2:11 PM
Lupa nak tangkap gmbar restoren ni dr luar.. kedai ni diperkenalkan oleh alang... ok juga la mknanannya.. murah... di barisan bangunan ni rasanya byk kedai nasi arab dijual... dan paling best ada kedai jual mknanan2 arab juga...

Lupa plak nama kedai ni.. hujung2nya ada maout2... nnt dh tau den update namanya ye... 

Luth wafiy dengan girangnya bersama kakang hamzah


ummi kehilangan spek mata... so terpaksa men"sepek"kan mata untuk melihat... seb baik jumpa akhirnya spek mata ummi 

alang, ein dan acik yang dh tak sabar menunggu mknanan

kelaporan.....

alang dan zan


alang dan kholid

kholid bersama wafiy.... dh mesra kholid ngan wafiy... :-)

manja ngan opah....

manja ngan pakcik shafi

mula hendak memboloskan diri dr pakcik shafi

abah yang pening nak order sbb baru smlm mkn kat sini alang belanja.. kali ni aku plak belanja :-)

nasi arab untuk 4-5 orang mkn.... beso pinggan ni

salad disertakan sekali

ada kuah dan sup... tp sup tak smpai lagi masa ni

ni namanya fasha.... tp kat sini tak berapa hancur seperti aku mkn di tempat lain

roti ni di sertakan sekali ngan fasha... rasa mcm roti canai pun ada.. besar giler... mkn ramai2 pun payah betul nk habiskan...

makang time... nyum2....

abang dengan fahsa sanda... hahaha

tak pandang orang dh.... mkn2...



0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea