Pages

Monday, April 19, 2010

Besntnya dapat duduk dirumah

Posted by Faridatul at 5:27 PM
Sepanjang dua bulan lebih setelah aku jadi Puan Fari, semalam la baru kurasakan seperti suami isteri di rumah sendiri.. hahahahha... Pagi pergi pasar sama-sama. Tengahari dan malam masak dan makan sama-sama dirumah. Seronok dirasakan..hahahahah

Perkahwinan ni ada suka dukanya.. kalu sokmo suka jek pelik gak tu... Biar la ada marah-marah sayang.. Merajuk-merajuk manja. Tapi jangan marah terlampau dan jangan pula merajuk yang terlalu lama.. Nanti lain plak jadinya.. heheheh

Alhamdulillah, rumah pun dah hampir nak kemas semuanya dah..barang-barang dalam stor semuanya dah dikeluarkan mana yang tak berkenaan. Penghuni sebelum ni pun dah ambil barang2 diorang. Siapa yang tak ambil semalam tu kiranya masuk tong sampah la..hahahahah... sebab den ngan suami dah tak larat dah tengok barang bersepah kat ruang tamu..huhuhu

Ingatkan lepas dah habis kemas ni nak buat doa selamat sikit. Nak jemput kenalan2 rapat datang mai kenal rumah. Maklum la dulu memang la kawan-kawan selalu datang tapi rumah tu status bujang..sekarang dah status kahwin. Lagipun ada juga kawan-kawan yang tak dapat datang kenduri haritu yang nak kenal aku n husband.. ala..sekadar kawan-kawan rapat jek nak jemput. Jangan plak nanti ada yang terngorat suami i plak..hahahahah... (sekadar guarauan :-D )

2 comments:

Noor Hafizah said...

yeyeye! nak datang... eh! jemput saya tak? huhu..

nak ngorat anak puan pari2 & tn peparu boleh? haha... utk anak saya lar.. haha!

Faridatul said...

meh la datang...huhuh..kalu jadi la nanti..

nak ngorat anak? anak mana satu tu? huhuhu

a) anak kucing yang jiran sebelah jaga
b) anak cacing kat pokok depan rumah
c) anak kera yang bergayut kat depan taman mini rumah mak salleh tu
d) anak siput yang telah merosakkan tanaman .. huhuhu

ok..pilih salah satu nnt bgtau semula ye..:p

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea