Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 6, 2010

Tahniah Zaki& mimi, Heeza & suami

Posted by Faridatul at 8:48 PM
Hari ni aku dan suami makan free.. ade dua kenduri di bangi dan selayang. Setelah g makan kenduri di kenduri zaki aku terus ke kenduri heeza..

Malangnya aku tak bawa alamat rumah heeza. Telefon Mala tapi tak berangkat.. last2 aku tpon wawa. Alhamdulillah wawa di rumah mak di selayang. Bergantung pada info wawala akhirnya dapat aku datang juga ke kenduri heeza. Sume kawan2 lama ku dah balik sebab masa tu pun dah jam 3 lebih. Tapi masa balik tu sempat la jumpa aris. Lain dah rupanya. Ingatkan tak ingat aku..nasib baik dia kenal aku sebb aku tegur dia dulu.. kalo tak malu jek nnt...huhuhu

suha (pengapit pengantin lelaki), zaki dan mimi

di kenduri heeza.. diapit oleh ku dan en abang

Apa-apa pun tahniah diucapkan kepada pengantin baru buat zaki dan heeza. Semoga bahagia hingga akhir hayat dan dipermudahkan segara urursan dan semoga mendapat cahaya mata yang soleh dan solehah... aminnnn

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea