Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 17, 2011

si kucing yang degil

Posted by Faridatul at 2:36 PM
pagi tadi selepas solat subuh, aku terlalu mengantuk. Segera aku pesan pada suamiku agar gerak kan aku dalam jam 7.30pagi. Tapi biasa la kerana terlalu mengantuk aku terbangun lagi 10 minit jam 8pg. Dah la aku ada kelas jam 9. kelas plak direct harini dari jam 9 hingga 4 ptg dan hanya ada 1 jam jek gap dari jam 1-2 untuk panjat tingkat 4, solat dan makan.

Kononnya dh janji ngan cik dilah nk makan sama jam 8.30pg. Tapi jam 8.30 pagi tu la aku baru keluar rumah. Dalam mengejar waktu itu, ada la seekor kucing yang duduk di tengah jalan. Yang pelik nya, masa aku tak lalu tadi elok jek duk tepi jalan, bila aku menghampiri area kucing tersebut terus dia berjalan di tgh jalan dan duduk di tengah-tengah jalan tersebut.

Aku segera horn dan bagi lampu tinggi pada kucing tu.. kucing tu leh tenung jek aku.. sakit hati dibuatnya. aku pun turunkan tingkat pintu dan jerit chus..chus.. tp buat dunno jek kucing tu.. geram plak dibuatnya... aku dah la pakai seat belt. malas tul nk buka. bila aku mulai kuar dari pintu pandai plak dia berlalu pergi dengan bersahaja... eee... sakit hati tul. tak pernah aku jumpa kucing yang degil sebegini.. bebel aku seorangan ke tempat kerja.. huhuhu

1 comments:

Xara said...

Kenapa akak selalu bermasalah dengan haiwan?

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea