Pages

Monday, July 23, 2012

wafiy dah semakin jauh menyusur

Posted by Faridatul at 12:53 PM
23 Julai 2012

semakin hari semakin aktif wafiy.. wafiy dh semakin jauh menyusur.. nak kata dia tak reti merangkak, dia mcm tak mau aje sbb dengan menysur pun dia dh laju.. mcm penyu pun ada tgk dia bergerak.. heheheh...

sekarang ni kemana saja aku pergi dia akan follow dr belakang. kalu aku buat tak tahu aje.. wafiy mula merenget minta diangkat.. sampai ke dapur pun dia dh jelajah.. ada sehari tu, penat sungguh aku rasa,  dr bilik ke depan dan terus ke dapaur... sabau ajelah.. sambil meyusur smbil merenget minta diangkat.. masa tu aku sibuk nk sidai kain sebelum pergi kerja..

hampir ke dapaur dah dia wafiy menyusur

diangkat oleh abi sbb kesiankan wafiy dr tadi menrenget minta diangkat

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea