Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 1, 2012

Bengkel video editing

Posted by Faridatul at 11:02 PM
Aku dan rakan bersama2 belajar membuat video editing. Tu pasal kenduri smlm pergi balik hari aje.. Paksa diri juga untuk balik walaupun di hati nk bermalam kat rumah pak teh...

Seronok juga pakai corel pro studio ni.. mudah tapi canggih dan berkualiti juga video yang dihasilkan... aku just tgk aje cikgu ngajar sbb farihah menggunakan laptop aku.. alang dia tido rumah aku, dia pun nk join, so aku bawa bersama. lagipun nnt dia nk masuk U so mungkin akan guna di suatu hari nnt.. hehehe

Bengkel bermula jam 9 dan habis jam 1pm...

ateh turut hadir dalam bengkel video editing ini

antaramuka corel viduo studio.. lebih kurang cam movie maker tp ciri2 dia lagi best

wafiy bersama uncle zainal.. tenaga pengajar pada hari ini

suri khusyuk membuat video yang canggih manggih 

cik mije tersenyum bangga sbb video dia dh siap kot.. hahaha

wafiy nak memenangi hati uncle zainal.. maklum la uncle zainal ada anak pompuan dan bakal anak pompuan juga nnt insyaAllah...



0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea