Pages

Sunday, June 26, 2011

Makan-makan lagi di rumahku

Posted by Faridatul at 11:42 PM
Disebabkan tdak puas makan ikan di bagan lalang jumaat lepas, aku pun cadang nk masak ikan siakap 3 rasa sendiri. Plan sebenar nak ajak ramai tetapi memandangkan rumah yang agak berselerak aku hanya jemput dilah dan pijah sahaja.

Makna taknya, tiap2 malam sekarang ni aku lepas magrib jek dh masuk tido. Then sabtu balik rumah mak dan pagi tadi ada bengkel Pra LI.

Aku hanya mengarahkan pijah dan dilah untuk sediakan bahan2 masakan. Aku hanya mencampakkan bahan2 yang telah disediakan ke dalam kuali.



Udang dan sotong goreng tepung

Ikan siakap (econsave) masak 3 rasa

Ikan siakap (econsave)masak stim

Sayur campur goreng
Mangga sebagai pencuci mulut

4 comments:

Anonymous said...

sedapnye mempelam. saya teruja dgn tu je..

nini

Faridatul said...

heheheh... skrg belambak orang jual mempelam nini...

tp ni nini mana ye.. saya kenal ke?

sis_aflah said...

apa la cik pari ni,
tak kenal ke nini tu.. ala, budak yg selalu lepak bilik sy tu.. tak pun lepak bilik awk hehe

Faridatul said...

ala... saya dah kenal dah..

nini coklat celuop kan....

hahahaha...

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea