Pages

Saturday, June 30, 2012

Kenduri kawen Mashitah bersama pasangan

Posted by Faridatul at 11:47 PM
Sepatutnya jam 7pg nak keluar rumah tetapi memandangkan wafiy tak bangun2 lagi so tak sampai hati nak gerak. Mak abah bersama fadzli sekeluarga dah bergerak mlm td dan tido di rumah ayong. Aku plak semlm sibuk ke karnival so tak sempat nak paking baju.. konon bertolak dr rumah jam 7 pagi then boleh la gerak sama dr rumah yong. Kebiasaannya wafiy akan bangun jam 5-6 pagi tapi pagi tadi tak bangun2 sampai la nk dekat jam 8. Qada tidur la katakan sbb smlm sibuk melihat ramai orang kat pwtc.. smpai rumah dengan tak mandinya tertidu sampai la pagi..

Jam 9 baru bertolak. Sampai di kg cheh lebih kurang jam 1pm.. patutnya leh smpai awal lagi tapi memandangkan singgah sekejap kat woerkshop di kuala gara2 aircond tak berfungsi. Ingatkan aircond roak tetapi sebenarnya aircond dah beku so angin sejuk tak masuk keta.. so orang pomen tu suh jgn guna dlm 20 minit untuk cairkan ais tersebut.. mmg panas la dr tapah td... kepala wafiy pun macam disimbah air jek.. huhuhu

Majlis perkahwinan sepupu ku Mashitah. Kakak dia kawen masa seminggu sebelum majlis menyambut perkahwinanku di pahang. so tak leh nk g sbb masa tu sibuk gak.. hehehe... so adikdia kawen plak pergi la. Kawen ngan Doktor yang baru sahaja menganut islam. Nama islam dia Sufian Ching Chern Siong. Nanti dapat anak mesti comel ada kacuk2 cina.. Apa2 pun semoga bahagia samapi akhir hayat.. amin






























0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea