Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 18, 2009

3 movies - sunday evening

Posted by Faridatul at 1:58 PM
"Nape nak balik awal", tanya abah. Ketika itu jam menunjukkan jam 11.00 pagi. "Bukan ke nak balik petang", bebelnya lagi.

"Ala.. ada kerja kat pejabat sket", sebenarnya busan duk rumah. Kawan gaduh tak de. Adik aku yang bongsu g sekolah ada tuisyen. Maklum la nak spm tahun ni. Kalu sembang ngan mak kang mesti kuar topik kawen.. busan2x.. walaupun mak tidak memaksa tp sian gak dgr mak cerita kawan2 dia bebel kan ke mak pasal aku ....huhuhu.. Ayat2 kawan mak aku yang bebelkan ke mak aku - "apa tunggu lagi!", "nape tak kawen!", "takan takde calon!", "takan ju tu tak de kawan!", "dia memilih ke?!", " nak carikan ke? kang tak setuju plak!"..macam2 la lagi.. tapi bestnya mak aku ni sporting. "Kalu dh ade bgtau mak, jgn buat maksiat kat luar. Nak pilih biar yang beriman", huhuh. Tak jumpa lagi kot Mr Right. hahah

Sampai di bangi jam 11.45am. Aku sms suri dan mije plak yang call aku. Diorng masih berada di tasik cempaka.. lepas mkn di pkns aku terus ke opis. Ingat nk stay smpai petang tetapi jam 3 pm aku dh mengantuk. Menguap dh berkali2 sampai dh melentokkan kepala di atas meja.

'Baik aku balik kalu gini, tido kat rumah lagi best", rungut ku.

Sampai di rumah, konon nak melelapkan mata tak dapat. Aku ni bukan jenis tidur petang melainkan demam. Tak tentu arah jadinya. Tanya suri ade citer apa, aku pun selongkar laptopnya.

Petang itu 2 movie aku, mije, n suri tgk. Movie tanpa henti..hahahah.. Tapi paling best cite vampire tu. Hero dia handsome.. Menyentuh perasaan sungguh.. hahaha.. yang paling best hero ni dia proctective. huhuhu..

Lepas solat magrib sambung plak citer kartun guna plak laptop mije. Habis tgk kartun tu baru masuk tido. sepanjang hari ni agenda nya adalah menonton.. huhuhu..

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea