Pages

Wednesday, May 20, 2009

Bila cikgu yang comel.......

Posted by Faridatul at 2:41 PM
status YM cik dilah - > "bila cikgu yang comel"

"apa ni!!.. amboi2 dia plak yang lebih2. Dah2 tukar2!!", marah manja ku pada ym cik dilah...

"ala.. apa salahnya", balas cik dilah ke ym ku pula.. "0k dh tukar"..

status ym baru cik dilah --> "Bila cikgu yang comel dan anak murid yang comot"

"Tukarrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!....."

Sekarang aku ada hobi baru iaitu poco-poco. Setiap Isnin dan Rabu. Semua anak murid perempuan, hanya cikgu jek laki... tapi poco-poco ni gerakan dia tak banyak. Banyak angkat2 kaki tapi yang penting berpeluh.

Ada 15 step kesemuanya dalam poco-poco ni. Isnin lepas cikgu ajar step 14. Cikgunya comel, bertambah comel kalu dia senyum.. Paling best senyuman dia bila "senyum perli" tengok anak murid dia salah step. Lingtang pukang dibuatnya.. huhuh..

Tuk poco-poco ni ada 2 yang menarik aku n cik dilah berpoco-poco. Pertama adalah untuk menyihatkan badan. Dan yang kedua adalah....tuuuuttttttttt.... huhuhu.. biarlah rahsia.. hahahah

Smile always..

4 comments:

kakchik said...

hohoho ada org dah terkena badi poco-poco... best kan

xara said...

aah kak chik. memalam buat latihan poco-poco to impress the coach.cheh.

Noor Hafizah said...

kasi contoh sikit figure cikgu yg comel tu... mana lar tau lagi comel dari cik pari2 ker... hahaha!

Faridatul said...

kak chik--> huhuhu. dah lama kena badi k chik tapi takde penaik semangat. skrg lain sket.. huhuhuh

xara --> ala suri, apa salahnya. suri pun join gak kan..hahaha

hafizah --> kurus, tinggi, ade lesung pipit lagi. amboi2.. ko ni nak ngata akak la ye. tembak kang!!!

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea