Pages

Sunday, June 17, 2012

Berjumpa kawan2 SMSB di kenduri kawen emmy

Posted by Faridatul at 6:19 PM
Alhamdulillah, akhirnya dapat juga aku bertemu kawan2 SMSB. Walaupun tidak semua tetapi beberapa org itu sudah memadai. Aku tidak la seakrab mana dengan geng2 beta dulu sbb aku masuk SMSB ni pun dr tingkatan 1. Sebelum ni sekolah di air panas, setapak. Sebab dah terbiasa bergaul dengan budak2 cina di sekolah jadi masa di SMSB aku pun byk dipengaruhi oleh budak2 cina juga. Masuk plak kelas alfa yang majoriti budak cina. Hanya ada 3 orang perempuan melayu dan 3 orang lelaki melayu sahaja awalnya..

Sebab kelam kabut semalam aku terlupa nak bawa kad kawen emmy. Naseb baik ada no telefon mala dan mala kata kendurinya kat dewan rumah mak aku di kepong. Apa lagi, g sana jalan kaki ajelah...


 selamat penganti baru buat emmy sharihan dan suaminya.. semoga bahagia hingga akhir hayat

salika, aku, mala dan fazilah sahaja yang sempat berkumpul

 nak kat balik tu nik dewi plak sampai


 bergambar dengan pengantin.. ace tgk wafiy, apa ada kat mulut dia.. sibuk melalak nk makanan yang terhidang kat belakang kami.. akhirnya aku sumbat aje sepotong limau... senyap terus... ish2.. sabau ajelah wafiy ni


Sesudah kenduri, ateh minta tolong temankan dia ke selayang untuk membeli barang jahitannya. Setelah ke selayang aku plak nak g ke gombak melihat jualan seluar jean untuk wafiy. Katanya harganya murah.. Ateh kata dia lapo, akhirnya singgah di secret resepi dengan alasan belanja sempena besday dia... huhhuhu

wafiy @ kusyen merah di secret recepi

wafiy bersama maksu



wafiy tengah geram sebab ummi tak bagi kek kat dia.. hehehe

wafiy tengah dipujuk oleh abi supaya senyap dari melalak dan menarik perhatian orang ramai.. huhu

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea