Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

Tayar yang pancit di kala malam

Posted by Faridatul at 1:56 PM
Jam 8 malam  smlm aku dikejutkan dengan panggilan oleh cik dilah. Baru jek nak solat maghrib memandangkan baru sahaja menyudahkan wafiy menyusu. Aku pun segera solat dan selesai solat sahaja wafiy menangis semula apabial dia sedar umminya tiada disisinya (perkara biasa yang menyebabkan dari jam 7.30-9 mlm aku kena teman wafiy tidur).

Aku segera mengangkat wafiy dan seperti biasa bila kelihatan ummi dan abi bersiap nak g jengjalan dia mula membesarkan matanya dan merengek minta diangkat. Kami pun segera ke PKNS untuk membantu menggantikan tayar kereta cik dilah.


mula mencari barang2 untuk menukar tayar

cuba menaikkan kete

ini la tayar opancit yang dibawa cik dilah dr ukm sampai la ke PKNS

paku besar yang telah memancitkan tayar cik dilah

Sesudah selesai menukar tayar pancit dengan tayar spare kami terus g cempaka rimba. aku, en suami dan dilah masing2 lapar. Wafiy yang telah kenyang tu pun masih meronta2 nk makan sama. Last2 aku belikan kentang lenyek kat KFC. Campur sedikit air dan beri makan kalu dia merenget.. kalu dia ok aku tak bg makan sebab dia mmg dh kenyang sesgt. Berapa kali muak susu... sabau ajelah anak aku sorang ni.. heheheh

ke cempaka rimab pula untuk mengisi perut yang kosong

si wafiy yang tak mau duk diam

muka yang mengantuk .. hahaha

walaupun mengantuk tetap tak leh duk diam... penat ummi nk pegang..

tuk membuat wafiy diam.. pekena kentang putar KFC

Kentang putar terpaksa dicampur sedikit ngan air suam supaya tidak terlalu kering..

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea